اسمس سرکاری

 

 

من خیلی وقته که دیگه روت حساب نمیکنم
میدونی چرا؟؟
.
.
.
.
.
...
.
چون دیگه دفتر خریدم
:)))))))))))))))
ناراحت شدی؟
خوب ب من چه؟؟؟؟

-

از روزی که به تو آموخته اند
بیماری ” عشق ” از ” وبــا ” خطرناکتر است ،
احساسم را با آب معدنی می شویم
و قلبم را روزی سه بار
ضدعفونی می کنم !
پس …
جای نگرانی نیست !!!

-

روانشناسی ادویه ها :
از بین ادویه های زیر من شبیه کدومشونم
فلفل سیاه
نمک
زرد چوبه
فلفل قرمز
دارچین
کاری
آویشن
پاپریکا
زعفران



جواب

فلفل سیاه =شیطون
نمک = دوست داشتنی
زرد چوبه = پر حرف
فلفل قرمز =تودار
دارچین = باهوش
کاری= فتنه
آویشن=زیبا
پاپریکا=مغرور
زعفران=جذاب زجر کشیده-

-

دیگه تنها جایی‌ که میبینی‌ یکی‌ ۱۰، ۱۵ تا هندونه یجا میخره کتاب ریاضیه !

-

يادتونه بچه ها
آغاز سال نو با شادي و سرور
هم دوش و هم زبان حرکت به سوي نور
آغاز مدرسه فصل شکفتن است
در زنگ مدرسه بيداري من است
در دل دارم اميد بر لب دارم پيام همشاگردي سلام همشاگردي سلام.....
يادش بخير
لايک: کاش بچه بوديم و بيخيال دنيا

-

◘تو سیب سرخ کدام درخت پرتقالی ؟
که هر دانه انارت !
به سرخی گیلاس های ..
درخت موز است!!!!!!!
ای گلابی من:))))))))))))))))◘

-

سلام برو بچ گل جاتون خالی چند سال پیش خاسم معلممونو سرکارش بذارم آغغغا یه چن جلسه مدرسه نرفتیمو بد از 3 روز به معلممون اس دادم"سلام از کربلای معلی و بین الحرمین روبروی گنبد اقا امام حسین علیه السلام و مقبره ی ابوالفضل العباس علیه السلام دعا گوی شما و خانواده ی محترمتان بودن لیاقت می خواهد که ما نداریم لذا از منزل دعاگویتان هستیم"این معلم مام اسو کامل نخونده بود و دیدیم فورا اس داد التماس دعا عزیزم مارو میگی مونده بودیم که ما اسکولیم یا معلم که فرداش رفتیم مدرسه و دیدیم معلمه با چه دهن بازی به ما نیگا میکنه که متوجه شدم بلههههههههههههههه .....و خلاصه یه نمره انضباط قشنگ گرفتیم اون ترمو با این معلم با دقتمون.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر و عرفان