اسمس عاشقانه تنهایی

 اوضاع خراب است...
امید و آرزو و اشتیاق و لبخند همه و همه مرا ترک کرده اند
وفقط دلتنگی و تنهایی و بغض های سر بسته و نا امیدی برایم مانده...
باز هم رفیق های قدیمی...

 

دستگاه مشترک مورد نظر ،
از دست " دوستت دارم " های دروغ تو خاموش است ؛
لطفا دیگر تنهایش بگذار !

 

دفعــــــه اخری بود که باهم حرف میزدیم بعد ده روز زنگ زد...
بعـــــد گفتن حرفـــاش با بغض و تعجب گفتم:تــــــو اصـلا دوسم داشتی؟!...
گفت:اره دارم ولی...بغضم ترکـیــد حرفشو قطع کردم گفـــــتم پس پام واستــــا مثل مــــــــــــن...گفت:دو ســـــال واستادم دیگــه!!!

لایـــک:درد داشت ایـــــن دوسم داشــی که پرســـیدم و این جـوابی که بـــــهـم داد...دلم سوخـــت...برای همه ی اون لحظه هایی که فک میکردم نابـــــــــــ ترینن..چون فک میکردم مثل منــه...عاشق تر از مــــــــــــن!!!

 

یادش بخیر...
روزایی که از مدرسه بادوستام برمیگشتم اونم با دوستش میومد تا منو ببینه وقی میرسیدیم داخل شهر از موتور پیاده میشدواز اون سمت خیابون میومد سمتی که من بودم وبهم سلام میگفت وصبرمیکرد تا من جلوتر باشم بعدپشت سرم میومد و برام میخوند:
همسرمن تاج سرمن , جیگرمن بال و پرمن
الهی باشه همیشه سایت بالاسرمن
بعدش یه آه می کشید ومیگفت: خدایا یعنی میشه ما یه روز بهم برسیم؟!!

خدایا به وقت همین اذانی که دارم میشنوم هر جه که هست تنهاش نذار و مواظبش باش. خدایا خوشبختش کن...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر و عرفان