25

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن یگانه به نام دوست دارم

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ دوست دارم عاشقانه و شاد

 

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام دوست دارم

 

متن آهنگ دوست دارم محسن یگانه

من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا

تو نشنیده گرفتی هرچی که شنیدی از من

بود و نبودم انگار دیگه فرقی برات نداره

این همه بیخیالی داره حرسم و در میاره

تکلیف عشقمون رو بهم بگو بدونم باشم نباشم بمونم یا نمونم

میترسم که بفهمم که هیچ عشقی بهم نداری

یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نزاری

آخه دوست دارم من بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسی رو داره ……..

آهنگ با کیفیت – MP3 128



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر و عرفان